Heart & soul





Hola, welcome to my simple but nice blog. lols. have fun reading here!


☁ Talking with bluebird






Designed by Aina Hanani
Co-worker done by Cempaka
Helpers by Blogskins.com
Inspired by Adam Lambert
Background by Dolliecrave.com

Best using Google Chrome


Ahad, 23 November 2014 | 3:15 PTG | 0 Sweetypie
Assalamualaikum.
Holidays kan uollsss.
To me, holiday tak best. better stay kat sekoloh.
Holiday kat rumah ape yang best? boring je dapat. haa yerdok.
Baru 2 hari dah macam hmphhhhh boring yang amat uolls.
Tak tahu nak buat ape. Yang aku tahu, bangun makan tengok tv tidur. bangun makan tengok tv tidur hahaha kilo pun naik.
So lastly, aku plan nak masuk tuisyen. dah discuss dengan kawan nak masuk tuisyen Al-amin.
Entah jadi ke tidak sebab takut yuran mahal.
Hope jadi cause next year kitorang dah pt3 uolls hayyoooo.
Talk about pt3, aku teringat 1 azam aku yang tinggi menggunung ni.
Azam aku nak dapat straight A. Aku nak happy kan parents aku. Yerlah, dulu time UPSR aku just dapat 4A hm ape nk dihappy kan sangat. Aku pun disappointed dengan result tu.
So now, i need to study hard. Wish me luck for pt3 guys. InsyaAllah straight A Ameen Ya Rabbal Alamin. 
Hahaha ok dah lari topic. sambung pasal holiday k this year holidays aku bertemakan air hehehe cam best an tapi aku tak happy pun cause siblings aku mane ada girls sobs sodeh.
Buat ape nak main dengan boys alaaa mane besttt.
Nk girlsss huaaa haa tapi cam tu lah. Redho.
Enjoy your holidays!